Quests: Design, Theory, and History in Games and Narratives

Quests: Design, Theory, and History in Games and Narratives
x
75.40 €
 
Saatavuus: noin 2-4+ viikkoa +/-maailmantilanne (tilauksesta)
Voit varata tuotteen ostoskorin kautta.
Tuotteen toimitus alkaen 0 eur. Postikululaskuri
 

This unique take on quests, incorporating literary and digital theory, provides an excellent resource for game developers. Focused on both the theory and practice of the four main aspects of quests (spaces, objects, actors, and challenges) each theoretical section is followed by a practical section that contains exercises using the Neverwinter Nights Aurora Toolset.

Howard has created a Syllabus, designed for a college-level course, that instructors can use and modify as desired.

230p

valmistaja
Taylor & Francis
luokka
lähdekirja
pakkaus
kirja
kuvaus
Academica
Jeff Howard

summittainen saatavuus liikkeissä

Muistathan että voit varmistaa saatavuuden varaamalla tai noutotilaamalla tuotteen. Aloita laittamalla tuote ostoskoriin ja seuraa korin päälle tulevia ohjeita, jos tuote on varattava, tai etene kassalle, jossa pääset valitsemaan noutopisteen. Lue tästä lisää: noutotilaamisesta.

Helsinki (myymäläsaldoa ei ole saatavilla erikseen)
liike&varasto: -
Joensuu: -
Jyväskylä: -
Kuopio: -
Oulu: -
Tampere: -
Turku: -
All images, product descriptions and logos are presented for descriptive purposes only. ©, TM and/or ® by the manufacturer. No challenge to any intellectual properties is intended.

Uutuuksia